måndag 14 december 2009

Sötnosen...




Våran gullunge! Hur glad som hellst på morgonen. Men jag tror hon har en till tand på G, hon var lite grinig igår kväll och vaknade flera gånger i natt, inte vaknade helt, men vaknade till flera gånger. Och de ser ut att vara en till övertand på gång. Vi får se!! :)

Nä, nu ska vi ut med lite hundar, vi håller tummarna för att de fortsätter snöa lite mer, då kan vi åka pulka! Annars får vi gå lite med pulkan ändå, vägen är ju täckt av hård snö, så där kan man ju åka ändå :)



4 kommentarer:

Kicki sa...

vilka fina bilder! kul med en uppdatering ifrån dig också ;) hoppas allt är bra med er!

Jenny sa...

Njae jag ringde dem och fick då informationen att skriva ut blanketterna och skicka in dem till en postbox adress... Så vad vet jag... Jag gör som de säger och hoppas på att få pengar inom en snar framtid...

Elin sa...

Ja absolut, men det är inte så lätt för Theas pappa att träffa henne ofta, han pluggar ca 40 mil härifrån! Men snart har han jullov och kommer då vara hemma ca 3 veckor så då kommer han förhoppningsvis träffa henne lite mer :)

erika sa...

Men titta gladskiten :-) Meja åkte en massa pulka i fjol, jag drog henne en hel massa & då hade hon oxå en bäbispulka (eller rättare sagt, hon hade två för jag drog runt henne så mycket så botten nöttes ut på den första :-D) hon fullkomligt älskade att åka i den. De sitter ju så bra med den där stödet bak i ryggen. I år måste vi köpa en ny för hon har vuxit ur den :-D det kommer säkert nån bild på kälken framöver!

Ha en bra kväll!
kramkram