lördag 2 januari 2010

åter kallt!

Nä, nu blir jag faktiskt lite less på att de är på väg att bli kallt igen!! Mina hundar tappar fan muskler på att de ska vara så svinigt kallt så man inte klarar av att vara ute normalt! Och jag vill vara ute med Tuva i friska luften och åka pulka och leka i snön! Men jag hoppas de blir som dom sade, att de skulle bli kallt i natt och bli varmare redan i morgon, vi håller tummarna för det!

Annars är allt fin fint här, jag och jonas ska kolla på film och äta morötter med dipp nu.

Ska lägga in bilderna från nyårsafton, men har inte orkat lagt upp dom på datorn än :)

3 kommentarer:

erika sa...

Åh guuu va gött med grönsaker & dipp :-) ska nog festa loss på sånt till helgen jag oxå ;-)

Du jag tänkte på en sak, eller två saker rättare sagt :-) den ena: Ska ni ha kalas för Tuva?? I sånna fall när & så tänkte jag höra om vi kan få komma?? Sen den andra saken: Inte skulle du vilja fota tavlan så jag kan lägga ut den på bloggen?? Det glömde jag naturligtvis att göra själv :-D

kramkram

Kicki sa...

Roger tackar :)

erika sa...

Härligt :-) vi kommer gärna, men jag behöver veta ett datum så fort som möjligt eftersom jag lever med en musiker :-D om inte Eddan kan följa tänkte jag att vi kanske kan få mamma att skjutsa upp oss så stamträdet oxå kan komma på samma gång! Ha en bra dag. kramkram