tisdag 5 januari 2010

blandat...

Har uppdaterat Nyårs inlägget med en bild på Tuva nu :)

Här kommer lite blandade bilder från senaste dagarna. lite från nyår men jag hade min kamera i väskan mest, haha, så de blev typ inga fler bilder än dom här.

Sen från ern promenad med kineserna där jag faktiskt kom ihåg kameran, bara de är ju otroligt.



En till bild på hur söt Tuva var på nyår.


Tuva i nattlinne som leker med snöre.


Nyår. Spelande.


Kineserna fick en egen promenad i skogen, buuuuus. Gissa hur svettig man är efter att dra Tuva i pulka i skogen på en skoterled som inte blivit hård än i typ över en timme?? haha. Men skoj!


Tuva och också med på promenad

Sen måste jag ju skriva att min snuuuuskis, min sötaste Buddha, fyllde 3 år igår! Grattis till han! han fick extra mycket snask och pussar då :)

12 kommentarer:

Emma sa...

Grattis på födelsedagen Buddah:)

elin sa...

Härliga bilder :)
Vi ska byta till Devine, de är också ett släktnamn.. :) kram

madde sa...

sv: ja det är så där, alla är olika :) eftersom jag har försökt så länge så är jag livrädd för allt typ haha. Jag har inställt mig på de värsta hela tiden xD Det är jobbigt psykiskt det med men jagg blir iaf inte lika besviken ifall ngt händer... och ja, bara för att man går 9 månader är det inge garanti för att barnet överlever och det är nog jobbigt hur det än är då issåfall tror jag, huset med saker eller inte..

erika sa...

Men vilken vacker klänning! Är det tyll??

Ta hand om dej
kram

Kicki sa...

Men vilken sötnos hon är! =)

Ja de är sånna kritor jag vill ha. Men vet ju inte omd e finns på leksaksaffären här.. men de borde det =) MEn nu är det ju stängt imorron så de blir på torsdag som vi får åka dit och kolla om de finns =) Kevin tkr om att rita med bläckpenna så han borde ju tycka om att rita med färger.

Roger tycker vi ska vänta med fingerfärg.. får se vad jag hittar på torsdag ;)

Elin sa...

Tack Jessica :)
inte ofta man får höra nåt positivt om namnet Fossmo.. :P

kram

Kicki sa...

Jag va inne och sökte på fingerfärg och hittade bara från 4år. Så ett tag till får han nog vänta med det :) Ja, jag fick en teckning redan när ajg fyllde år som kevin hade klottrat med läckpenna :)

Emma sa...

Hej, Zelda boken handlar om hur hennes matte Åsa upplever det med att ha hund, vad hon tror är meningen med att ha hund.Så man följer med när hon bestämmer vilken hund hon ska ha och upp till Zelda är ett år ungefär, och vad de stöter på för problem under det första året tillsammans. Jag tyckte att den var jättebra ialla fall:)

erika sa...

Det skulle vara helt underbart att kunna försörja sej som konstnär, det är en liten dröm jag har, du kan väll hålla tummarna för mej för att jag kan det en vacker dag :-)

ha en bra kväll
kramkram

Kicki sa...

okej, på de jag hittade på lekmer stog de från 4år. Keivn fick kritor idag och har ritat för fullt. ska kolla efter sånna där special kritor imorron har jag tänkt. Men de gick bra med vanliga också =)

erika sa...

Visst blev det :-) Meja älskar att klistra fast bokmärken på allt möjligt så hon botaniserar bland mina gamla skatter & sen bryter klistrandet igång! Det ska bli roligt att få ställa fram dom :-) kram

Kicki sa...

Jag köpte sånna där special kritor idag :) får se senare sen om han tycker om dom för han sover nu. Sen tittade jag på fingerfärg, men de stog från 4år på så vi väntar lite med dem.