söndag 24 januari 2010

award



har blivit tilldelad en award av min kusin!!

Med denna award följer lite måsten:

- lägg in den på sin blogg
-Länka till den jag fått den av
-Berätta sju saker om mig själv

1: Jag har en underbar dotter som heter Tuva!

2: jag är totalt djurtokig, inte bara i hundar alltså.

3: Att umgås med mina hundar är bland de bästa jag vet!

4: Jag hat tävlat ganska mycket med mina hundar och ska fortsätta göra det när jag får en riktig inkomst igen!

5: Mormor är en av mina stora idoler! (behöll den från min kusin, för den stämmer!!)

6: Jag har just köpt ett hus som vi alla älskar mega mycket!

7: Jag är en väldigt lycklig person!!


-Välj sju bloggar att skicka den till (kom bara på 4 just nu, är lite trött, haha)
-Länka till dessa bloggare

Jag skickar utmaningen vidare till:

Hallonmamma

Kicki

MammaBecka

Julia




-Lägg en kommentar i deras blogg om att dom har fått en award

1 kommentar:

hallonmamma sa...

tack för awarden :D!!