lördag 23 januari 2010

Lite dåligt humör, men lite bra ändå.

ja, uppdateringen har varit dålig eftersom jag också blivit rejält förkyld så då blev jag lite sur. ;) haha. Har inte kunnat vara på dagis dom 2 senaste dagarna heller, pga att jag varit så pass förkyld. Men nu är de lite bättre iaf. Halsen verkler inte längre, bara hosta och snuva. Anledningen till batt jag blev så sur över att bli förkyld är för att det varit hur varmt som hellst ut, -5 till -10 och jag har inte kunnat vara ute ocvh gått med hundarna! Det är lite irriterande!!

I morgon är det kalas för Tuva!! hur sjukt är inte det??! 1års kalas!! Tyvärr kunde inte min kusin och hennes familj komma och Elisabeth med familj ligger i magsjuka, så det var ju lite tråkigt då dom har så skojiga barn :) men vi får ta de en annan gång istället!!

Just nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska vakna. När han vaknat så ska jag och hundarna packa oss in i bilen och fara till magda för lite bus, skoj! Undertiden ska Jonas och Tuva åka till fränsta, Jonas ville så gärna köpa nåt mer till Tuvas födelsedag, haha. Vi har redan rätt så mycket, men men. ;) Vill han köpa nåt mer får han väl göra det! haha.
När jag kommer hem från Magda ska jag städa, diska, baka kakor och tårtor :) mums!
Nä, nu ska jag leka lite med gräsTuvan.

3 kommentarer:

Madde sa...

oj det är redan ett år?! Vad fort det går hehe.. har hon börjat prata mkt? :)

sv: hehe ja, men mest för att jag tror det blir en kille ;)

erika sa...

Åh va roligt med kalas! Jag är lessen att vi inte kan komma, men vi får ta & ses snart ändå!!!

Jag har en award till dej hos oss :-)

kram på er & vi önskar er en fantastisk dag imöra!!!

Viola Rylander sa...

Gud vad tiden går fort.
Jag kommer ihåg när mor ringde och sa att det blev en liten tös.
satt med min familj och åt tårta så jag tyckte det var den bästa födelsedagspresenten man kunde få =D

kramar