torsdag 4 februari 2010

hundvakt

Jagoch Tuva är hemma hos Magda just nu, hon är och hämtar sina "småmöss" så jag är här med whippetvalparna som föddes i förrgår. Ursöta! 5 tikar och 5 hanar, 6 svarta och 4 bruna! Om ni är nyfikna eller småsugen på en härlig glad och arbetande flat, gå in på www.snobollens.se för att hitta info om valparna och föräldrarna!

Tuva har hur mycket som hellst att pilla på här, för att inte tala om att jaga katten! de är skoj! Men just nu soverhon i bilen, hon sover bättre i bilstolen än i barnvagnen! De är ju skönt, att vi hittade en stol som hon sitter så bra i! dessutom är det bara -4 om inte varmare, hon somnade på max 5 minuter, haha. Gullungen. Så jag kollar på TV och kikr på internet undertiden, just kissat löptikarna som är inne. Jonas skulle släppa ut mina stora pojkar i hundgården när han kommer hem och kissa kineserna, så dom klarar sej. :) Det fortsätter snöa, mysigt!! :)

Nä, nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet tills Tuva vaknar!!

1 kommentar:

Elin sa...

Ja visst blev det bra, är jättenöjd med hennes rum nu!:)
Väggdekorationen är från en liten inredningsbutik här i kristinehamn som heter Hildas house tror jag..

Den är i trä, finns ju massa olika texter, Carpe diem, prinsessa osv, en hel serie med samma stilar.. Borde säkert finnas att beställa på internet också om man vill ha! :)

Mm, jag hoppas Thea också slutar gnissla tänder! Snart hellst, hatar de ljudet..
Krm