onsdag 17 februari 2010

jaja, jag vet..

dålig uppdatering så det heter duga! Men livet rullar på, det är så bra temperatur ute så de är därför jag inte sitter vid datorn, vi är ute och går, ute och leker med hundarna, Tuva går på dagis, jag är på möten på arbetsförmedlingen, sen allt annat som jämt måste hinnas med!! Och igår kom Jonas syster från danmark med sin familj till Ånge, så vi umgås så mycket vi kan med dom också :) Men ska försöka uppdatera lite oftare, just nu vet jag inte ens var kameran är, så jag har inga bilder heller ;)

Nä, nu vaknar snart Tuva och jag ska hinna dammsuga innan..!!! :D

2 kommentarer:

erika sa...

Visst blir det så mellan varven :-) vad skönt att ni har bättre väder så ni kan vara ute en massa, det är ju bra mycket roligare :-)

svar: Jag har verkligen ingen koll på vad som finns i affärerna längre :-D det hade jag förr, eller iaf vad som fanns på Indiska, men nu har jag noll koll!!! Detta beror på kombon liten-flicka-som-inte-vill-sitta-i-vagnen-så-det-är-praktiskt-omöjligt-att-hinna-titta-på-något-medans-hon-springer-runt-&-"tittar" :-D den är verkligen jättefin!

kram på er

Nypelinypan sa...

Sv; Hah jasså. Farmor hade köpt den till sig men hon tyckte inte den passa hos dom så jag fick den ist, o den passa in i köket så där fick den ta plats ;P