onsdag 31 mars 2010

Stan t/r

Jag & Tuva åkte med Emma till stan idag, hon skulle öronmärka och vaccinera sina katter som ska bli utekatter nu när dom bor i hus :) Köpte även söta hansband till dom med plats för telefon nummer, jättefina!

Medans dom låg sövda hos vetrinären åkte vi och fixade halsbanden, blöjor till Tuva plus åt lite. Lite tid över fanns de till affärer, så Tuva har nu 2 fina par med vår-vantar att ha :) Köpte så söta på Åhlens, med barbapappa-figurerna på, en rosa vante och en svart med ansitena på :) Hur gulliga som hellst! Men jag var egentligen på jakt efter fingervantar, och naturligtvis hittade jag de inne på Coop, efter att jag köpt tumvantarna ;) Så då fick de bli dom också. Svarta med stjärnor på :) Så nu har hon alla vårkläder, eftersom jackan vi fick av snälla Amalia i höstas passar perfekt nu!! och den är grymt söt...!!
Så nu har hon regn-drerss på dagis, regn-overall hemma, stövlar, vårmössa, vårvantar, vårjacka, så då var allt klart!! Plus alla underbara stickade koftor hennes farmor gett henne :)

Tillslut kom vi hem iaf, mina hundar var i hundgården när jag åkte, inne när jag kom eftersom jonas tog in dom innan han åkte till Ramsjö för att min bror skulle hjälpa han byta stötdempare på bilen. Med sej hade han en liten påskpresent till Tuva från min mormor, en söt liten påsk höna i trä, hur gullig som hellst!!

Nä, nu ska jag kolla lite på TV innan sängen!!!

Ska försöka komma ihåg att tömma mobilen på bilder någon dag... ;)

1 kommentar:

Kicki sa...

Det hade vi med haft om vi hade sparat allt. Men 2 stora flyttkartonger med kläder känns tillåmed mkt om man tänker på hur mkt vi sålt och nu har plockat ihop i 74/80 att sälja.. :p Hoppas ni får en bra påsk!!