måndag 29 mars 2010

Tuva stor och påskris

Sådär, då har jag laddat upp massor och massor av bilder!!! Idag när jag lämnat Tuva på dagis tog jag med hundarna och gick i skoterleden här breved, dom rusade (eller, ja, Skalman rusade iaf) i fullfart medans jag plockade lite björkris, så du när de ett färg gladd påskris som står på bron! Med lila/rosa & gula fjädrar, och små ägg :)

Tuva är ju 14 månader nu!! Och hon kryper bara lite nu, ska resa sej och gå hela tiden, ramla, upp och gå, ramla osv osv. Så snart ramlar hon nog inte! Hon har vid några tillfällen gått typ 6 meter utan att ramla, så det är på gång!! Har dessutom köpt absolut världens sötaste regnoverall åt Tuva! Den är lila och röd tror jag, med ett snyggt mönster. men ofodrad, så hennes farmor ska sy ett underställ i fleece att ha under :) Och urgulliga gummistövlar, man smälter för hon är så söööt!!!

1 kommentar:

Kicki sa...

va skönt att det börjar släppa för henne =)