fredag 30 april 2010

regn och blåst

Det små regnar ute och småblåser, låter inte alls så kul!! Får se om Micke kommer upp idag, skulle vara kul!
Tuva kollar på Telletubbies nu, febern var på 38.2 i morse, men de var den igår morse också. Men hon fick en till iprem iaf, så får vi se hur de blir! :) Just nu pigg och nöjd iaf!

Äntligen är badrummet uppe klart! Vi var och köpte en hylla som skulle tåla typ 30kilo, där alla extra schampon & tvålar och allt annat får plats, istället för i en flyttkartong breved min säng..!!!
Och även upp med krokar och toarullshållare mm mm. Ska se om Jonas kan skicka över bilderna från sin mobil till datorn, han har hur badrummet såg ut från början, så kan ni få se före och efter bilder på badrummet! Har inte velat lagt upp nå bilder förrän de var helt klart, vi har letat en bra hylla osv, resten har ju varit klart, men nu kan ni få se!

Även städat bort allt som stod i trappen uppe, burit ut till garaget eller ner i matkällaren, så nu är de vara min brudkista och ett litet bord med lampa och ljus på som står där uppe, perfekt. Ävern bytt gardiner i båda sovrummen, Tuvas till lite mörkare eftersom det är så ljust när hon ska sova, och ljusa tunna sommargardiner i vårt rum :) Fint blev det! Ännu finare blev det ju när flyttkartonen försvann och även torka-tvätt-¨hållaren (kommer inte ihåg vad de heter just nu!!) fårr flytta in i en garderob eftersom man nu kan torka kläderna utomhus istället :)
Så nu är de alltså undanplockat och rent!

Sista april firades med tacos, sen så satt jag och hundarna och kollade på film i soffan (utom Buddha av någon anledning) medans Jonas och hans kompis spelade dataspel. Så spännande, jag lovar!! ;) hahaha.

Ikväll blir det skräckis, kunde inte låta bli när jag såg vad du Kicki skrivit om en skräckfilm! Den ska ses ikväll, både längtar och gruvar mej!!!!!!!

Nä, nu ska jag ut med vovvarna på en morgon kiss.

Inga kommentarer: