torsdag 15 april 2010

Solen försvann

Men de har varit varmt ute! Det har ju blåst lite, men inte nu :) Skönt!
Var och kollade när mamma tävlade med Luvan igår, fortfarande låga poäng eftersom trams-Luvan fjantar sej istället för att göra det hon ska! Vi vet att hon kan, men när mamma blir nervös och allt, då bara fjantar hon..!! Sen var Magda & jag hem till Erik & Mattias och fikade å snackade skit innan vi var så trötta så vi måsta åka hem, haha.

Tuva och jag ska leka lite nu, sen ska jag ta en promenad med hundarna när hon ska sova middag, skönt! Tuva är inte snorig längre, men jag har fortfarande ett litet halsont som ligger och gnager lite svagt. Men de funkar ju ändå :)

I morgon ska jag till mitt lilla fjun Magda, vi ska grilla å dricka viiiiin, härligt!!!!!

Nä, nu ska jag klippa lite klor tror jag.



Tuva gullungen. Hon plockar av alla sängkläder från täcket och kudden, sen slänger hon mest runt med dom. hmm. Men hennes söta sängkläder med valpar på ligger på golvet breved ;)

Mammas lilla trollunge dricker kvällsvälling i soffan, kan man bli sötare? Kolla in tofsen, haha, mitt sötaste lilla hjärta!

Inga kommentarer: