fredag 7 maj 2010

Grattis Jonas 28 år!!

Idag fyller älslingen år! Jag ska städa, diska och plocka undan, göra tårta och fixa sallad, baguetter och potatisgratängen inför ikväll då vi ska ha hit massa vänner på grillning! Mums! Då ska han få inväga sin nya grill som han fick igår av min mamma plus sambo (dom var här igår eftersom dom åker bort idag) och även grilltillbehören han fick av Tuva i present, så han kommer ha skoj iaf då han är rätt så grillgalen!

Tuva är mycket piggare, igår åt hon riktig mat, nåt hon inte gjort på en vecka! så nu äter hon som vanligt igen, så skönt!!!!!! Men hon behövde ipren igår igen då febern var på 39, men än så länge är hon pigg idag! Nu ska jag fixa lunch till henne innan hon ska sova, för då ska jag passa på att diska och dammsuga!

Lägger in bilder osv i morgon om jag kommer ihåg att knäppa nå kort :)

3 kommentarer:

Elin sa...

Nää de är inge vidare kul! :( Bara hoppas på att det kan få ett slut nångång med allt trams.. Psykopatar som påstår sig vara släkt med sina barn osv är inget man vill veta av..

Hoppas ni får en trevlig helg :)

Anonym sa...

sv; okej va kul:)
Hoppas allt går bra med nya kissen då:)Min syrras katt fick 4 kattungar för nån dag sen:)

Hallonmamma sa...

Sv, ja det kan ju tyvärr vara pollen. Usch hoppas inte det.! Hon är ju så liten :( Har ni hållit er någorlunda friska i vår?