lördag 19 juni 2010

bilder!!!

Bilder sen i Söndags.
Ända bilden jag fick när hon gungade, resten hamnade på mobilen eftersom jag glömde bort att kameran faktiskt var med för en gångs skull!


Skotungen ;)


Tuva försökte tappert ta sej upp för rutchkanan. Gick inte så bra. ;)

Tisdag
Tuva ska också sitta i stolen, lika som pappa gör. ;) Hahaha, efter allt regn orkade vi inte bära ut ute möblerna igen, så de blev dessa som kom fram istället, haha.

Torsdag

Det var faktiskt varmt ute! Polen kom fram, Tuvas nya stora kärlek, kan de finnas nåt bättre än att äta isglass i poolen? :)

Idag

Hoppa i vattnet är skoj. Synd att stövlarna redan stod på tork hemma, så de blev i vanliga skorna. Hmm. Nu står dom också på tork, haha ;)


Vagnen rullar bäst när Tuva själv skjuter på. Anser hon iaf.


Jag tittade bort i ungefär 3 sek, sen hittade jag Tuva här. I soffan med favoritboken. Kan man vara sötare??!

1 kommentar:

Madde sa...

shit vad hon växer... tyckte det var nyss du födde henne hahahahha. Känns det inte konstigt? att det går så fort menar jag..

sv: nej jag antog att de nästan skulle säga det så jag ringde aldrig haha. Vill inte proppa i mig alvedoner som sagt så jag låg i soffan och höll ut. Idag har jag ont i ryggen med men inte alls på samma sätt som i lördags så jag får acceptera att det är så nu bara :P haha