måndag 3 januari 2011

Ultraljudet!!

Den 30 December var vi på ultraljud! Så skönt att få se att allt var toppen!! Den sprattlade och snurrade å hade sej, men vi fick en bild då den suger på fingrarna..!!!
och de bästa av allt, förutom att allt var bra såklart, var att vi fick se vad det var!!! Jag skulle redan handla kläder åt Tuva efteråt, men nu fick jag handla lite extra, för de var faktiskt en liten pojke i min mage!!! Så spännande!! Det spelade ingen roll vad de var egentligen, men bara roligt att veta eftersom vi inte fick se med Tuva!

kommer lägga in en bild på ULet och en bild på magen senare. Vart flyttat en ag bara, jag hade räknat på BF 29 å dom räknade till 28 Maj. Så jag var i vecka 18+3 eller 4 på ULet, knäppte en magbild dagen efter. Lägger in dom sen!


magen vecka 19 (18+5) Nyårsafton


Våran lilla Mini!!!

1 kommentar:

Kicki sa...

mysigt!! :)

kan du skriva eran adress i en kommentar hos mig? jag godkänner inte kommenteren så kommer ingen att se den :)