måndag 3 januari 2011

vara gravid 2 gånger och så olika!

jag vet att alla säger att det är olika, men att de kunde vara så här olika trodde jag inte!
Med Tuva bådde jag fruktansvärt illa och var sjukt trött i några veckor, sen var de över.
Nu tog de ett tag innan jag började må illa, men sen släppte det inte..!! Kunde inte äta nåt på förmiddagarna utan att kräkas, vissa dagar inte ens dricka vatten utan att de kom upp!! Sibyllas kok korv, kom därimot inte upp en ända gång om jag köpte de på en mack. Haha.
Men i vecka 18 ungeför släppte de äntligen!

Så skönt! Men nu syns det och vi längtar ihjäl oss!!

Därför uppdateringarna varit så sjukt dåliga, jag har inte orkat!! Men jag tänkte också att jag behöver ju inte lägga in info om varje vecka, de finns ju redan med Tuva :)

Inga kommentarer: