torsdag 7 april 2011

Lekpark i blötsnön.

Eftersom jag är sämst på att ha kameran med mej så lyckades jag iaf få någon mobil bild! Tuva är ju itne lika kräsen som mej, haha, att de regnade snöblandat å allt var dyngsurt var ju inget som hon brydde sej om!
Hon åkte bara ruchkanan en gång, den var så blöt av snö så hon fortsatte typ 1,5 meter bort från kanan när hon åkte! snacka om fart! men hon slog sej iaf inte. Sen vandrade vi mellan gungorna flera varv.

Första bilden är här hemma, hon ville vara ute en stund när vi kommit hem också, så hon och Ådi strosade runt, men både katten å Ådi ville in igen efter en stund. Dom hamnade i lite fel ordning!







Nu sitter Tuva och bläddrar i Djungelboken-boken, så vi ska väl läsa den innan vi kokar lite pasta, finns köttfärsbiffar kvar sen middagen igår :)

3 kommentarer:

Elin sa...

Hej!:)
Okej, vad bra då vet jag och då borde jag kanske pröva att dricka ett glas vatten med citron i, låter bra =)
Men jag äter ändå en cambridge på morgonen och en på kvällen och i dom finns det ju alla vitaminer man behöver i kroppen..
Tack för dina tips, fortsätt gärna tipsa :D
Nu ska jag gå ner på gymmet och springa några km :)

Kramkram
/Elin

Linda sa...

Japp det gör jag, så fort jag lägger mig ner i sängen eller är i rummet en stund så blir jag täppt eller snorig i näsan... vilket jag aldrig har blivit förut.. Ja alltså Hälsocentralen här i harmånger är ju skit.. Dom verkar inte vilja orka bry sig om "förstfödeskor" eller någon annan person över huvudtaget..

Oj då, det var ju inge bra alls, då borde man egentligen göra en anmälan på dom, för tänk om det skulle vara nå allvarligare än vad bebisarna hade då? och läkarna säger att det inte är nå fel på dom. Man får ju inte göra sån missbedömning.. Herre gud, jag hade åkt dit å skällt ut dom ja på engång! Så får det inte gå till...

Kicki sa...

Oj va snö ni har kvar =P här är näästan allt borta :)