fredag 1 juli 2011

Lite svalare & regn!!

var 15 grader i morse, var såååå skönt! Nu är de 21 å småregnar så de är fuktigt å svettigt, men men!
Skulle ta en promenad med Nova, hon ska nog till att löpa inom snart om jag kan tyda Ådi rätt så dom fick inte följa med, nu blir de pojkpromenad eller flickpromenad haha. Men kom på saker som jag skulle göra innan hela tiden, tänkte gå när de var så svalt och friskt på förmiddagen, tillslut gick jag å Nova med Ruben i sjalen i regnet. Hmm. haha, men de funkade de med, glömde paraply bara men jag gick inte nå länge ändå!
Åkte in efter middagen å hämtade ett par promenadyxor jag beställt, inte lätt att försöka motionera när man har så feta låt så man fan får skavsår av sömmarna typ. Men nu ska de väl bli bättre! Åkte in å skulle hämta dom, Ruben somnade i bilstolen men brukar vakna så fort man kommer in. men inte alls nu! Jag hann både diska undan efter middagen, plocka undan i köket, dammsuga & torka golvet i köket å hallen, hänga en tvätt med handdukar å hämta hundmat å ta in grabbarna från hundgården. Nu har jag även kikat runt på internet lite också! ska försöka hinna testa byxorna jag beställde också innan han vaknar.

de var en snabb och tråkig uppdatering, men så är de!

Inga kommentarer: