måndag 15 augusti 2011

Övernattning för stora tjejen!

Vad lugnt de är här!

Åskan tog vårt moden för någon vecka sedan å när vi fått de nya modemet inspg vi att de även tagit TV-boxen. Så nu när regnet öser ner ute å Ruben sover i vagnen (varje dag nu, de går bättre å bättre!!) å Tuva sover i sin säng så är de väldigt lugnt å tyst här :)

Tuva sov även hos sin morfar för första gången i Lördags! Vi var å hälsade på min bror å hans sambo å sen pappa, sen stannade Tuva där å kom hem dagen efter! Hade härjat till närmare 23 med min pappa, hahahaha, tills jag sa att han skulle ta täcket till soffan å knäppa på TVn å sätta sej. 20 min senare fick jag ett mms på en sovande Tuva ;) hahahaha. Så hon var ända i Ljusdal hon!!

Idag blir min mamma 47år också, grattis till henne!

har inte så mycket att skriva just nu faktiskt, hahaha, båda mina barn har velat varit i famnen hela förmiddagen, så jag ska nog passa på att vila jag med nu!!!

Inga kommentarer: