fredag 5 augusti 2011

Ruben 11 veckor...


3 kommentarer:

Kicki sa...

klickade hem den igår, kunde inte hålla mig längre :D

Therese sa...

sicken sötis :) Han väger strax över 6kg nu. Det är flaskan han vägrar, så fort han får in den i munnen GALLSKRIKER han, åsså droppar ju det ersättning i munnen när han skriker så då hostar han så mkt så då vill han absolut inte. Va in på akuten med han igår för hostan har blivit värre, men han va frisk som en lärka förutom en liten förkylning o hade nu gått upp som han skulle. Läkarn sa att n s¨å syns de inget på hans kurva...så, får se vad om händer... får smått panik då jag tänker på att han kanske måste äta ersättning... då jag vet vilket helvete de kommer bli att få han att ta flaskan.... =S

therese sa...

okej. Ja jo, på läkarn sa ju att på kurvan just nu äre ingen fara...då går han upp som han ska. De syns att han har börjat vackla lite neråt nu, men att han ligger långt över "medel" på kurvan. På BVC är dom jätte bra, det är jag som nojjar upp mig. Dom tyckte jag skulle prova med ersättning... men än har jag inte lyckas. Och han är ju nöjd på det han äter från mig så tycker det är så knasigt... ska dit igen på torsdag så får se hur det ser ut då! Ska nog också bara börja gå dit 1 gång i månaden...annars stirrar man sig blind på siffrorna. Hon sa tilöl mig vid 2 månaders ålder brukar dom gå upp ungefär 150gram i veckan, eller om hon sa 125, kommer inte ihåg... men att det är så olika.