tisdag 17 mars 2009

Hostande hundar och faderskap.

Jajjemen, idag började kineserna att hosta också, så nu får jag inte gå ut å gå med någon hund alls. Bara kisspromenader, inga längre alls. Märks så fort dom busar med varandra så börjar dom hosta, eller drar lite i kopplet för att nosa, blir sele i några dagar nu. Men Skalman hostar nästan ingenting alls längre nu, förhoppningvis så hostar dom inte längre än så. Hoppas iaf!

Annars så har vi inte gjort nåt speciellt. Tuva & jag har varit vaken sen 5 tiden i morse, tänkte sova efter att jag rastat hundarna då hon somnade i vagnen men dom blev dåliga i magen av nå ben dom fick igår så ALLIHOPA var lösa i magen, tilloch med Trey!, och bajsade ner sina pälsar. Så det var bara att duscha hela högen när jag kom in. Sen duscha jag, satt i soffan en liten stund sen iväg för att träffa Emma.
Sen gick vi hem så vi kom hem samtidigt som Jonas, så vi vilade 30min i sängen innan det var dags att gå till sociala och "reda ut faderskapet" vilket betyder att både jag och Jonas ska intyga att Tuva är hans och att vi hade sex vid det tillfället hon kom till. Så nu är det klart iaf! och skrivit på papperen över vårdaden osv, så han också står med, inte bara jag.

Sen vet jag faktiskt inte vad vi gjort. Ätit, jag har kollat på massa Desperate Housewifes och pillat på min nya hemsida, vi får se hur den blir.. :) Hundarnas hemsida alltså.

Inga kommentarer: