torsdag 19 mars 2009

Soligt värre!

jajjemen! Jag och Tuva har varit vaken sen 05.45 för då ville hon äta, men en annan gick ju och lade sej strax före 23 igårkväll och nattmatning hände tydligen, nappflaskan stod på bodet och Tuva var nöjd, men jag kan inte påstå att jag har sådär starka minnen av att mata henne..! haha. Men TVn var inställd på kanal 4:a också, vilket jag alltid gör då det är bra program på 4:an på nätterna :)
Jonas skulle ju dessutom kliva upp 06.15 så jag rastade hundarna då. Sen låg Tuva i våran säng och jag kollade runt lite på internet, nu är hon påklädd och ligger i sin babysitter och kikar på Lejonkungen lätt hysteriskt tuttande på nappen, haha.

Men som sagt, vädret. Solen har lyst hela tiden, så vi ska snart ge oss ut på en promenad. Tuva ska strax äta så sen stoppar jag henne i vagnen och går en sväng, tyvärr utan hundar idag med. :( Suck. Måste vänta tills dom är friska! Just nu är det fullt pillerknaprande här hemma! haha. Nä, nu ska jag också kolla på lejonkungen och sjunga med i sångerna tills det är dags för mat åt lillfröken.

Inga kommentarer: