onsdag 29 april 2009

Balkongen

Här är bilder från balkongen med nyplanterade blommor och nya utemöbler. :)
Jag älskar blommor, men kan inte ett dugg om dom om jag ska vara riktigt ärlig. Kommer inte alls ihåg vad detta var för nåt, men den fick jätteröda blommor när den blommade och skulle stå i solljus iaf. :)


Vanliga blommor, lupiner heter dom va? Jaja, dom är i blomlådan iaf. Synd att det ska vara en konstig röd färg på vårat balkongräcke, hade varit snyggare med svart!
En pelargion (eller hur stavas dom?) Som gick i ljusrosa och mörkrosa. :) Kolla dom söta stenarna jag köpte på ICA, hjärtformade. :) Lite mysigt..!


Utelyktor är ett MÅSTE enligt mej. :) Älskar ljus! Fast dom har även stått ute hela vintern, men passar bra nu också. :)

Balkongmöblerna. 2 "klapp"stolar och ett litet runt bord. "Cafébord" heter det visst. Lämpliga och mysiga iaf. :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Pense heter de i balkonglådan ;)
Verkligen mysigt det blev. *avis*
Må gott i solen nu!
Kram Jennie & busarna

Jessica sa...

haha, tack! Nu när du "säger" det så visste jag ju det innerst inne ;) (det står ju på skyltar utanför alla affärer typ, haha) jaja, som sagt, inte min starka sida! speciellt inte namn, haha!

Anonym sa...

De är inte alltid så lätt, man kan ju inte vara bra på allt ;) hihi

Jennie

Emma sa...

Vad mysigt det såg ut:)
Det var ju tur att den andra tiken kunde ta hand om hennes valpar undertiden:)

Nypan sa...

Va fint du gör det överallt, och va du donar och städar o grejjar :D En riktig hemmafru ;) Hoppas det är bra med dig och familjen. Kramis /Nypan