torsdag 6 augusti 2009

Gårdagens...

Igår tillbringade jag och Tuva hela dagen hos min härliga Magda, massa hund hela dagen. :) vi lade spår (som gick underbart bra, Nova var lite rädd denna gång så hon får fortsätta på samma spår ett tag, Skalman och Buddha är redo för längre och med vinkel!!) vi plockade blåbär som vi gjorde paj av, plus massa annat som flera lösa hundlekar :D Härligt med andra ord! Jag åkte härifrån runt 9 på morgonen och kom hem strax efter 21. :) Då sov Tuva, haha.









Idag har jag inte gjort så mycket, jag och Tuva kom just hem efter en fika med Tuvas mormor. Nu ska jag städa lite (ser förjävligt ut här!!) så ska Jonas få laga middag. :) Sen kommer en kompis till han ikväll och vid 20 tiden ska jag och mamma ut och gå med hundarna. Det är på tok för varmt för det nu, det steker på ute!!

1 kommentar:

Magda sa...

Tack en kanon dag! Nästa gång kommer jag till Ånge, tors nästa veckan passar mig men inte Erica, en hel dag behövs för att man skall hinna, man blir helt slut annars!