fredag 7 augusti 2009

Varmt, varmt, varmt :D

Ja, det är inte mycket man kan göra med hundarna när det är så här varmt! och eftersom jag städade överallt igår eftermiddag så fanns det nästan bara en sak att göra: vojen!! (badplatsen) Jag och min mamma gick dit med Tuva, hon tycker också det är härligt att ligga naken i skuggan och leka :)

(varning: mobil-bilder!!)

Glad skitunge på gräset, gissa hur mycket som hamnade i munnen??!
Kan snart sitta! Om hon håller händerna framför sej eller i mitt ben så kan hon sitta. Så länge hon inte slänger för fort med huvudet åt nåt håll ;) haha.

Badade med mormor lite grann. hon ser mega blek ut pga kameran.


gräs, gräs, gräs.. :)
Ja, mycket mer har vi inte hunnit med idag! Vi får se vad mer dagen bjuder på...



4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo visst är de härliga såna bilder.
På tal om härliga bilder.. sköna sommar bilder på Tuva med...

Kram Jennie

Kicki sa...

Bara för att, plus att den är ju mindre och behändigare att ta med i bilen tex. :)

Julia sa...

Ja, det hoppas jag med. Fast en billigare sådan:)

Kicki sa...

jo vi har ju också använt den som är till vagnen. men nu vill vi inte ha den längre :) nu blir de en nalle puh, har betalat den så får vi se när den kommer :)

vad ahr ni för vagn? :)