fredag 18 september 2009

Regn och ont i halsen.


Men lever ändå, haha. Jag, mnamma och Tuva har gått runt och handlat lite idag, den söta T-tröjan hon har på sej med Tiger som de står "jag hoppas inte för vem som hellst" på och ett fruktfat, en ljuslykta, ett par gulliga skor till Tuva och en bok till henne osv.
Sen åkte jag och mamma till huset och rev de gamla hemmagjorda växthuset där hundgården ska stå. Kommer antaglien börja till veckan med allt de där nu, skönt!! :D
Tuva har nog också ont i halsen, hon åt bara halva mellanmålet, halva lunchen och halva middagen! Men hon var intresserad och hungrig och verkade tycka de va gott, men efter bara 2 tuggor började hon vända bort sej osv men fick in hälten innan hon blev arg. Sen nu har hon fått en flaska varm välling och de gick i, så jag tror hon också har ont i halsen lika som mej. Men pigg och glad ändå, ligger och leker på golvet nu med sin spelgrej som låter illa, hahaha.
Nä, nu ska jag vila lite under filten i soffan.

3 kommentarer:

Meja & mej sa...

Krya på er kusse :-)
kramkram

Jennie sa...

Men va söt hon är! supersöt tröja
Härligt med hundgårds bygge..
Kram

magdalena sa...

Jag måste åka till huset ngn, så vi kan fika å så. har ju en ledig dag nästa vecka så d kanske skulle passa.
Kram