måndag 19 oktober 2009

Jag ser de snöar, jag ser de snöar...

ja de gör de! Ligger ett vitt täcke ute nu, och jag har inga vinterdäck på bilen än så vi får fint ta vagnen om vi ska någonstans :)
Inte för att de spelar så stor roll. Men jag hatar att bli blöt om fötterna, hatar slasket. Älskar vintern väldigt mycket, men hatar tiden innan de lägger sej riktigt då de bara blir blött och slaskigt.
Nä, nu ska jag och Tuva peta i oss nåt ätbart och sen ut med hundarna!! Trey älkskar snö, så vi får se om jag har nå armar kvar efter att han kommer vilja busa för att de är snö.

1 kommentar:

erika sa...

Har det snöat hos er idag?? Här har det regnat, det har varit riktigt höstrusk! Blåst & regnat på tvären lixom :-) svarade jag på vilken färg det är man använder när man målar på glas någongång?? Kommer inte ihåg om jag gjorde det här eller om jag bara gjorde det på min blogg...hur som helst vi tar det en gång till :-D det är glasfärg som du hittar i hobbybutiker & sen använder jag alltid konturpenna som oxå är avsedd för glas. Man kan om man vill bränna allt i ugnen så sitter det bättre, men det har jag aldrig gjort.

Ha d gött
kramrkam