lördag 21 november 2009

mööörkt...

är det ute nu, och jag har varit dum nog att kolla på skräckfilm, smart drag!! eller inte, jag som är mörkrädd nog ändå!
usch, idiotisk idé. men men. Hundarna måste ju (tyvärr just nu måste jag säga) ut och kissa. haha.

vad har hänt med min blogg?? 37 besökare sist jag skikade, spännande!! Och jag tror jag vet vilka ungefär 5st är, hmf?? haha. Jaja, hoppas ni hittar nåt skoj att läsa iaf, haha. Nu ska jag och min tuffa Ultra Snuskis gå ut och skrämma slag på folk, jag lovar, möter jag en japan i mörkret så släpper jag hundarna!! (med japan menar jag ju såklart över filmen, ni som sett Grudge filmerna vet vad jag menar!!) haha

2 kommentarer:

Nypan sa...

Hahaha hoppas du inte dog ute i mörkret, jag vet ju hur du o madde höll på över the grudge filmerna förut ;)

Sv; Hehe jora jag såg att de va en glad gubbe i slutet, ingen fara :) Jag är iaf på smällen, gjorde sista testet igår o de va possitivt. Få se hur de här går :) Kram

Nypan sa...

Hahah ja, jag hoppade ju till o smällde till colaflaskan som ante drack ur så han slog sig i käften, asg. Hah näe de va ju madde som blev crazy när man lät sådär. Jag brukar göra så ibland, då blir hon skitarg o smäller till en, haha hon hatar fortfarande dedär ljudet ;P

Jao vi får väl vänta o se. Jag har ju molnande väk(som mensvärk) typ hela tiden(har haft de fler veckor) Plus igår kväll och en gång idag har de varit typ lite blodblandat i en flytning, därför jag är så orolig =/ Men jag ska ringa imorron o fråga om jag får komma in på undersökning. Ska försöka sluta oroa mig :) De går som de går helt enkelt.