lördag 10 april 2010

Gående Tuva

Igår så upptäckte Tuva att hon kan gå och skjuta vagnen :) Inne går hon hela tiden, sätter sej, upp igen osv osv. Kryper typ inte alls längre hemma. Ute vill hon hålla handen när hon ska gå, men jag har fått henne att gå några steg utan stöd, de går de också ;) Men de är väl tungt med stövlarna å alla kläder! Så igår när jag skulle ut och gå efter vägen med henne så sänkte jag handtaget på vagnen så hon nådde det. Hmm, inte så smart, sen fick inte jag röra vagnen! Hon gick och skrattade osv, men blev stortokig bara jag rörde vagnen för henne! Hon har hett humör den lilla ärtan ;)



Så detta gjorde vi igår. Flera gånger. ;) Men skoj tyckte hon de var! Nu står hon och slår en bok i mitt knä, "Lilla Lammet Lisa", så jag antar att vi ska läsa den innan jag tar en snabb dusch :) Hon älskar den boken!
Både jag och Tuva är lite snoriga idag, men vi får bita ihop ;) Vi ska grilla idag!!! MUMS!!!!

Inga kommentarer: